ראש השב"כ: "מימוני נהרג מירי של איש שב"כ אחר"

    איש השב"כ מימוני היה בן ה-28 וזו הטרגדיה השלישית במשפחתו. אחיה של אמו מת מדום לב כשהיה רק בן 17. שנה לאחר לידתו של אמיר נהרג דוד נוסף, אהרון מימוני, בעת מילוי תפקידו במהלך שירותו הצבאי
    דוד לזר 1 Comment on ראש השב"כ: "מימוני נהרג מירי של איש שב"כ אחר"

    במבצע "עופרת יצוקה" ניצלו חייו של מימוני, בעת שהוא נכנס לעזה, טיל פגע בנגמ"ש שלו בסג'עייה ובחסדי שמים הוא וחבריו לא נפגעו • מימוני עבד משרד החקלאות, ולפני כשנתיים התגייס לשב"כ

    איש השב"כ מימוני היה בן ה-28 וזו הטרגדיה השלישית במשפחתו. אחיה של אמו מת מדום לב כשהיה רק בן 17. שנה לאחר לידתו של אמיר נהרג דוד נוסף, אהרון מימוני, בעת מילוי תפקידו במהלך שירותו הצבאי
    21:36
    27.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on גפני במתקפה חריפה: "סובלים מהשותפות עם המזרחיסטים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (רביעי) אחר הצהרים התייחס ראש השב"כ יורם כהן למותו הטראגי של איש השב"כ אמיר מימוני שנהרג אמש בתאונה מבצעית בעוטף עזה. כהן השתתף בהלוויתו של מימוני ואמר כי "לצערנו, התפתחות מבצעית טרגית שאירעה אמש במהלך המבצע בשטח, הובילה לתובנה שונה באשר לתמונת המצב ולהתפתחות מיידיות האיום", לדבריו, "עקב זאת, לוחם עמית משב"כ טעה בזיהוי וביצע ירי לעברו של אמיר ופגע בו. כל הניסיונות להצילו, עלו בתוהו".

    כהן אמר בהלוויה כי "אתמול בשעות הערב שהית יחד עם עמיתך ולוחמים נוספים סמוך לגבול עם רצועת עזה. הייתה זו עוד פעילות מבצעית נדרשת ומורכבת, שבה נטלת חלק כלוחם וכמפקד, כמו בכל מהלך השנתיים האחרונות מאז שהצטרפת לשורותינו. זאת מתוך תחושת שליחות ותרומה לביטחון העם והמדינה שאת רגביה ונופיה כה אהבת".

    על הפעילות של השב"כ אמר כהן כי "פעילויות אלה המבוצעות בכל שעות היממה, בכל מקום שבו יש לשב"כ אחריות סיכולית, מאופיינות באינטנסיביות, ברמת מורכבות גדולה, לעיתים באי-בהירות, בחשאיות בבחינת 'מגן ולא יראה', בתנאים קשים, בסביבה עוינת ורווית סיכונים. לא רבים מסוגלים לעמוד בעומס, במתח וברמת הביצוע הנדרשת לאורך זמן, נדרש מהם מאמץ רב ותכונות אישיות".

    על ההרוג הוא אמר כי "משיח עם מנהליך במרחב, אני לָמֵד על אודות ההערכה הרבה לה זכית, נכונותך לסייע, 'ראש גדול', היותך מקובל חברתית ובעל יחסי אנוש מצוינים. תקלה מבצעית זו, נחקרת בשעות אלה ותתוחקר באופן יסודי בכל הרמות בארגון על-מנת להימנע מכשלים דומים בעתיד".

    איש השב"כ מימוני היה בן ה-28 וזו הטרגדיה השלישית במשפחתו. אחיה של אמו מת מדום לב כשהיה רק בן 17. שנה לאחר לידתו של אמיר נהרג דוד נוסף, אהרון מימוני, בעת מילוי תפקידו במהלך שירותו הצבאי.

    במבצע "עופרת יצוקה" ניצלו חייו של מימוני. בעת שהוא נכנס לעזה, טיל פגע בנגמ"ש שלו בסג'עייה ובחסדי שמים הוא וחבריו לא נפגעו. לאחר שהשתחרר מהצבא עבד מימוני ביחידת פיצו"ח במשרד החקלאות, ולפני כשנתיים התגייס לשב"כ.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות